Nori būti garsus nusiimk makaronus

Štai su tokiu šūkiu galima pradėti temą, kuri yra aktuali ne tik informacijos ieškotojams SEO tekstų tema, bet ir patiems optimizuoti savo svetaines norintiems verslininkams. Greičiausiai, kad pažengę versle žmonės geba patys įsisavinti jiems naudingą informaciją, bet ar geba patys atlikti ir darbus, daugelis drįstų suabejoti. Kodėl?

Taip, pasiskaičius straipsnių, kaip, pavyzdžiui patiems pasikeisti spausdintuvo kasetę ir taip padaryti, greičiausiai niekam nekiltų sunkumų. Kaip automobiliu nuvykti iki Danijos be navigacijos, neperkant žemėlapio, greičiausia taip pat susiplanuotų daugelis. Bet kaip optimizuoti savo internetinę svetaine, greičiausiai žino vos vienas kitas savininkas. Bet liūdėti nereikia, informacijos ir straipsnių šia tema internete galima rasti tūkstančiais, jei ne dešimtimis tūkstančių. Todėl gabūs verslininkai skuba pasinaudoti SEO straipsniuose išdėstytomis instrukcijomis, kaip tinkamai optimizuoti svetainę ir savo parduodamos produkcijos internetu bazę iškelti į paieškos TOP’ą.

Norėdamas užbėgti įvykiams už akių noriu pateikti statistinius duomenis, pagal kuriuos buvo suskaičiuota, kiek gabių verslininkų, pasiskaitę SEO straipsnių kaip daromas internetinės svetainės optimizavimas iškėlė savo svetainę į aukštumas ir priėjome išvados, gaila, kad tie gabieji neklauso ar neįsiklauso į mūsų pranešima, kad nė vienas iš 100 verslininkų nėra išsikėlęs savo svetainės paieškoje pats. Ar suprantate ką tai reiškia? Ne, tai nebuvo pinigų švaistymas, nes verslininkai patys, savo jėgomis rašė straipsnius, tekstus ir rašinėlius, kas kaip sugebėjo. Kėlė juos į BLOG’us ir metus laukė rezultatų.

Ne, jie prarado ne pinigų, pasikartosime, bet laiką. Per tą laiką, SEO paslaugos jau būtų atliktos, o iškeltos paslaugų temos į aukštumas jau duotų rezultatų su kaupu ir pradėtų mažinti išlaidas, susijusias su SEO paslaugų užsakymu.

Taigi, gabių, net ir labai, verslininkų atlikti darbai nedavė jokių vaisių, nes darbų atlikimui nepakanka tik pasiskaityti ir nuspręsti, kad “vsio”, aš jau moku, žinau kaip, tereikia tik prirašyti bei blogus pribombinti tektais ir vežimas jau pajudės. Nė velnio, pasakysime mes. Taip, kad informacija internete pateikiama, tai yra faktas, bet pagalvokite, koks verslininkas, atradęs savo auksinę gyslą dalinsis patirtimi, kaip visą tai padaryti. Juk knygos, kaip uždirbti milijoną rašomos ne tam, kad visi taptų verslininkais ir žinotų kaip jį užsidirbti, ne, jos spausdinamos tam, kad iš to taip pat galima uždirbti ir knygose dažniausiai yra surašoma tik teorija, emocija ir kitiems ir taip jau žinoma informacija. Todėl verslininkai padarė išvadą, kad ne viskas įgyvendinama praktiškai, kas yra surašyta teoriškai.

Todėl SEO paslaugas ir straipsnius rašyti privalo tik daugiametę patirtį turintys specialistai, kurie turi savo informacinę bazę, kuri atnaujinama, jei ne kasdien, tai kas dvi tikrai. Jei susidomėjote SEO straipsniais ir jų kainomis, pasidomėti galima ČIA.

Redaguota: 2014-09-07